سرويس انواع آسانسور سرويس انواع آسانسور

اطلاعات جامع از دنیای آسانسور و پله برقی 2022

مقاوم سازي آسانسورها براي بهره وري انرژي: مزايا و معايب

يك سري مزايا و معايب براي مقاوم سازي آسانسور براي بهره وري انرژي وجود دارد. در بيشتر موارد، زماني كه تعمير يا نوسازي آسانسور از قبل برنامه ريزي شده باشد، استفاده از فناوري هاي كارآمد انرژي منطقي است. سرويس آسانسور من مي گويم كه شما هرگز آسانسور را به منظور صرفه جويي در مصرف انرژي تعويض نمي كنيد، اما اگر آسانسور را براي افزايش قابليت اطمينان، اطمينان، (و) ايمني يا به دليل تجهيزات منسوخ و غير قابل تعمير تعويض مي كنيد، مطمئناً Swett مي‌گويد كه كارايي‌هاي متفاوت آنچه (فناوري) در حال حاضر در دسترس است.

به هر حال، يك مدرنيزاسيون به راحتي مي تواند شش رقمي شود. پاپ مي‌گويد، مدرن‌سازي معمولي شامل بازسازي ماشين بالابر و جايگزيني بسياري از اجزاي سيستم آسانسور، از جمله كابين‌ها، كنترل‌كننده، محرك موتور، اپراتور در و سخت‌افزار مربوطه و سيم‌كشي راه‌بالا است.

پاپ خاطرنشان مي كند كه تعويض دستگاه بالابر به جاي تعمير مجدد، بسته به ميزان بازسازي مورد نياز، مي تواند بين 50000 تا 75000 دلار به هزينه هر خودرو اضافه كند. جبران اين سرمايه گذاري به تنهايي در زمينه صرفه جويي در انرژي دشوار است. او مي‌گويد، بنابراين اگر دستگاه در وضعيت خوبي باشد، به خوبي نگهداري شده باشد، و فقط به كارهاي جزئي نياز داشته باشد تا اجازه دهد تا 10 تا 15 سال ديگر به طور ايمن كار كند، به طور كلي نگهداري و تعمير آن منطقي است. (پاپ اضافه مي كند كه با ماشين هاي قبل از دهه 1960، جايگزيني به طور كلي مقرون به صرفه تر است.)

نكته ديگر: پاپ مي‌گويد: اگر درايو تعويض شود، كنترل‌هاي رايانه نيز تقريباً هميشه نياز به تعويض دارند. در غير اين صورت، بعيد است كه نرم افزار موجود در يكي از تجهيزات بتواند با ديگري ارتباط برقرار كند.

به گفته ارنست، علاوه بر اين، نوسازي آسانسور مي‌تواند نزديك به يك سال طول بكشد، از جمله زمان براي توسعه و بررسي نقشه‌هاي طراحي، و ساخت و ارسال تجهيزات. در اين مدت، آسانسور حدود 15 تا 16 هفته از كار خارج مي شود.


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/2/30 ساعت: ۱۶ توسط:hikkaa003 :